گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی

بسیاری از مردم از دیدن تعداد زیادی ویژگی گوشی موبایل شیائومی شگفت زده می شوند و در حالی که اکثر گوشی های تراز اول دارای بهترین سیستم های اشتراکی گذاری دوربین هستند، سایر گوشی ها به طور شگفت انگیزی ضعیف می باشند. خوشبختانه، گوشی موبایل شیائومی راه حلی برای این مشکلات ارائه کرده است و کاربران می توانند فایل ها را با دوستان خود در گوشی های شیائومی، نوت بوک ها، دستگاه های OnePlus و OPPO به اشتراک بگذارند. در واقع، قابلیت Mi Share گوشی موبایل شیائومی به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها را بین تمام دستگاه های خود به اشتراک بگذارند. در حالی که شیائومی به خاطر گوشی‌های ارزان و کم‌هزینه اش شناخته شده است، این شرکت ترجیح می ‌دهد دائماً مدل‌های جدیدی را معرفی نکند. استراتژی این شرکت شامل نگه داشتن محصولات مشابه در بازار برای مدت طولانی تری نسبت به اکثر رقبا، و انتشار تغییرات ظریف هرازگاهی برای تازه نگه داشتن محصولات شان است.

با وجود این، مصرف کنندگان همچنان ویژگی های مفید زیادی را در یک گوشی موبایل شیائومی خواهند یافت و از این رو، این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. همچنین شما می توانید منحصر به فرد ترین و جدیدترین گوشی های موبایل شیائومی را خریداری کنید مانند شیائومی 11T، شیائومی 12 و شیائومی ردمی نوت 11 پرو دارای ویژگی های هیجان انگیزی هستند. همانطور که می توانید حدس بزنید، بسیاری از این ویژگی های فوق العاده جالب فقط در مدل های خاص یا نسخه های خاصی از سیستم عامل MIUI در دسترس هستند. با رفتن به تنظیمات و ضربه زدن روی گزینه «درباره تلفن»، به راحتی می توانید بررسی کنید که از کدام نسخه در گوشی موبایل شیائومی خود استفاده می کنید و در آنجا می توانید دریابید که کدام ویژگی در مدل فعلی موجود است که به این ترتیب می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به نسخه جدیدتر ارتقا دهید یا خیر.

همه گوشی های موبایل شیائومی از سیستم عامل MIUI استفاده می کنند و این به گونه ای طراحی شده است که با اکثر گوشی های هوشمند مجهز به اندروید سازگار باشد. گوشی موبایل شیائومی یک دستگاه دو هسته ای است، به این معنی که می تواند دو سیم کارت را اداره کند. البته یکی از چشمگیرترین ویژگی های گوشی های شیائومی صفحه نمایش آن است که نازک، سبک و دارای شفافیت عالی است. این شرکت در تمام جنبه های عملکرد صفحه نمایش از جمله کنتراست، روشنایی و مصرف انرژی به پیشرفت هایی دست یافته است. علاوه بر این، این یک شرکت اینترنتی است، بنابراین شیائومی توانسته است مشتریان خود را بر اساس نیازهای آنها تقسیم کند و از این رو، گوشی های موبایل این شرکت برای افرادی با درآمد متوسط طراحی شده است که به طور فزاینده ای از فناوری آگاه هستند.

گوشی موبایل شیائومی قابلیت هایپر شارژ و باتری قدرتمند با مدت زمان طولانی دارد که به این معنی که گوشی شما در مدل های جدید موبایل مانند Xiaomi 11i HyperCharge 5G تنها در عرض 15 تا 20 دقیقه از 0% به 100% می رسد. علاوه بر این، بسته به حالت کم یا استاندارد بودن باتری، گوشی شما پس از شارژ شدن می تواند بین 30 تا 50 ساعت دوام بیاورد. با سیستم قفل ایمنی گوشی موبایل شیائومی نیز می‌توانید روی برنامه‌های مورد علاقه‌تان قفل بگذارید، تا وقتی که از تلفن شما استفاده می‌ شود، هیچ کس دیگری نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد و می توانید این ویژگی را با استفاده از اسکن انگشت یا روش بازگشایی چهره فعال کنید. البته اگر علاقه خاصی به نمایش عمودی برنامه‌های اخیر ندارید، در کاربرد گوشی موبایل شیائومی می ‌توانید به راحتی به نمایش افقی برنامه‌های اخیر تغییر دهید، دقیقاً همانطور که برنامه‌های اخیر در سایر تلفن‌های هوشمند مانند آیفون ظاهر می‌شوند.

با استفاده از این قابلیت می توانید با دو یا سه بار ضربه زدن در پشت گوشی به برخی از ابزارها مانند دوربین، نور، ماشین حساب، دستیار گوگل، حالت بی صدا دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید با استفاده از این روش انتخاب کنید که به کدام ابزارها می خواهید دسترسی آسان داشته باشید. همچنین به لطف این ویژگی مفیدی که گوشی موبایل شیائومی ارائه می دهد، می توانید حجم برنامه های خود را به صورت جداگانه کنترل کنید، نه اینکه به تنهایی کل سیستم صوتی گوشی خود را کنترل کنید. به عنوان مثال، می توانید حجم یوتیوب را افزایش دهید، در حالی که حجم برنامه دیگری مانند اینستاگرام را کاهش می دهید. با این حال، ابتدا باید این ویژگی را از «تنظیمات» در بخش «صدا و لرزش» فعال کنید تا شروع به استفاده از آن کنید. با این همه شیائومی که یک شرکت مبتنی بر اینترنت است، تقریباً دوست دارد اطلاعات مربوط به علایق شخصی شما را جمع‌آوری کند. با این وجود، اگر این قابلیت چیزی نیست که با آن راحت باشید، آنها به شما این امکان را می دهند که مجوز خود را برای محافظت از حریم خصوصی کاربر لغو کنید.