شارژر موبایل

شارژر گوشی موبایل

شارژر گوشی موبایل

شارژر گوشی موبایل

شارژر گوشی موبایل از مهم ترین وسایل ضروری می باشد که در هنگام خریداری حتما این وسیله همراه گوشی موبایل نیز می باشد. یکی از نکاتی که مهم است به آن توجه کنید این است که هر شارژر گوشی موبایل مشخصات و ویژگی های مربوط به خود را دارند. بهتر است قبل از خرید شارژر گوشی موبایل، مشخصات و ویژگی های مورد نظر مدل خود را به صورت کامل بررسی کنید. برای اینکه بتوانید شارژر گوشی موبایل درست انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی در مورد انواع کابل ها به دست بیاورید. عوامل مختلفی در هنگام خرید شارژر گوشی موبایل تاثیر دارند که یکی از مهمترین عوامل منبع شارژ آن می باشد. بهتر است بدانید که منبع شارژ گوشی تاثیر مستقیمی بر روی سرعت و کیفیت شارژ شدن دارد.

عامل مهم دیگری که در هنگام خرید شارژر گوشی موبایل تاثیر زیادی دارد ظرفیت باتری آن می باشد که واحد سنجش ظرفیت باتری شارژر گوشی موبایل میلی آمپر ساعت می باشد که مشخص است هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد میزان شارژی که در آن ذخیره می شود بیشتر است و بهتر می تواند انرژی مورد نیاز گوشی های شما را تامین کند. بهتر است بدانید ظرفیت هر آمپر برابر با ۱۰۰۰ میلی آمپر است. برای خرید شارژر گوشی موبایل بهتر است به نکاتی توجه کنید تا با آن بیشتر آشنایی داشته باشید و بعد بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی از شارژر گوشی موبایل برای کار در خانه و سرکار مناسب هستند زیرا طراحی آنها به گونه ای است که استفاده از آنها راحت می باشد. در زیر به برخی از انواع شارژر گوشی موبایل اشاره می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در این مورد کسب نمایید.

انواع شارژر گوشی موبایل

  • شارژر موبایل همراه با پورت USB و سوکت دیواری

این شارژر گوشی موبایل از ساده ترین مدل های شارژر تلفن همراه هستند به همین دلیل است که بسیاری از گوشی ها با همین نوع شارژر فروخته می شوند که به شما این امکان را می دهد که شارژر را به پریز روی دیوار نصب کنید. برخی دیگر از این نوع هستند که دارای کابل شارژ با سری USB می باشند که قطعا شما با این مدل آشنا می باشید.

  • پدهای شارژ گوشی همراه

یکی از بهترین انتخاب ها ایستگاه های داک هستند که برای خانه و اداره مناسب می باشند. شما برای اینکه شارژر گوشی موبایل را به برق وصل کنید بهتر است آن را به ایستگاه مورد نظر آن وصل کنید که بهتر است پد شارژر به پریز برق همیشه وصل باشد.

  • شارژر فندکی

این نوع شارژر گوشی موبایل برای داخل ماشین مناسب است که با وصل کردن فندک سیگار ۱۲ ولتی یک شارژر فندکی می تواند گوشی شما را شارژ کند.

  • شارژر خورشیدی

یکی از جذاب ترین شارژها می باشند که این نوع شارژر ها دارای دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل می باشند. برخی از این شارژر های خورشیدی دادای ابعاد بزرگتری هستند که می توانند نور بیشتری از خورشید را جذب کنند و باعث می شوند کار شارژ سریع تر انجام شود.

عوامل مختلفی در قیمت شارژر گوشی موبایل موثر هستند که به عنوان مثال شارژر گوشی های آیفون دارای قیمت گرانی هستند پس اگر دارای قیمت ارزانی باشند قطعا فیک هستند و اصل نمی باشند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه گران بودن دلیل بر اصل بودن آن نمی باشد. تمامی انواع شارژر گوشی موبایل ظاهرشان کاملا یکنواخت و هماهنگ باشند اما بهتر است بدانید شارژر های فیک دارای بدنه خوبی نیستند و اگر دقت کرده باشید درزهای بدنه آنها ناهماهنگ است‌.

در هنگام خرید شارژر گوشی موبایل بهتر است به بدنه آن دقت نمایید زیرا با استفاده از نوشته های روی بدنه آن می توانید تا حدودی اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. این نوشته ها روی شارژرهای اصل یکنواخت هستند و بر روی بدنه شارژر ثبت شده اند اما در شارژر های تقلبی روی آنها برچسب بوده و یا خیلی پررنگ و یا کم رنگ می باشند. برای اینکه بتوانید شارژر گوشی موبایل اصل را خریداری نمایید بهتر است از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنید که بهترین شارژرها در این فروشگاه عرضه می شود که با ضمانت در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

انواع شارژر گوشی موبایل را می توانید بدون هیچگونه نگرانی از این فروشگاه خریداری نمایید زیرا در این مرکز بهترین نوع شارژر ها توزیع می شوند. اگر شما نیز قصد خرید شارژر را دارید بهتر است با کارشناسان موبایل ما در ارتباط باشید زیرا خرید در این مرکز آنلاین بوده و شما می توانید انواع مختلفی از این محصول را در مدت زمان کمتری مقایسه کنید و بهترین خرید را تجربه نمایید. اگر برای خرید شارژر مردد هستید همین حالا با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. خرید در این مرکز همواره با تخفیفاتی همراه است که شما می توانید برای برخورداری از این تخفیفات با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.