گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 عرضه کرد و به سرعت سهم بازار را در چین و خارج از کشور به دست آورد. در سال 2018، شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند و فروش گوشی شیائومی در جهان بود. این شرکت گوشی‌های هوشمند و فروش گوشی شیائومی متعددی از جمله Mi Series، Mi Note Series، Mi Max، Mi Mix Series و Redmi Series را روانه بازار کرد.

با گوشی شیائومی سخت کار کنید و سخت تر بازی کنید، فروش گوشی شیائومی به گونه ایی طراحی شده است تا تجربه بازی با تلفن همراه را دوباره تعریف کند. پردازنده MediaTek Helio G25 موجود در گوشی شیائومی دارای فناوری HyperGame Engines است که می تواند عملکرد پایدار بازی و اتصال پیشرفته را در تلفن شما ارائه دهد. این پردازنده هشت هسته ای دارای GPU، CPU و حافظه پویا و هوشمند است.

گوشی شیائومی دارای یک صفحه نمایش HD+ IPS بزرگ است که به شما کمک می کند تا محتوا را با وضوح بالا مشاهده کنید. فروش گوشی شیائومی رم کارآمد و فضای ذخیره‌سازی فراوان شما را قادر می‌سازد تا بدون نگرانی چند کار را انجام دهید و برنامه‌ها را دانلود کنید. شما می توانید یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو در Redmi 9i Sport پیدا کنید که به شما امکان می دهد روی عکس های چشمگیر و پرتره های شخصی کلیک کنید.

ویژگی‌های راحت مانند شاتر پالم با فروش گوشی شیائومی به شما کمک می‌کند تا لحظات شادی را در چند ثانیه ثبت کنید. علاوه بر مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها، این تلفن همراه Redmi از نظر ظاهری بزرگ است، زیرا دارای طراحی ممتاز است. طراحی گوشی دایره های متحدالمرکزی را به نمایش می گذارد که به آن ظاهری تند می دهد. فروش گوشی شیائومی دستگیره اضافه شده کار با دستگاه را آسان می کند. این گوشی همچنین به گونه ای طراحی شده است که ضد پاشیده شدن و خوردگی باشد و دوام بسیار خوبی به آن بخشیده است.

با Redmi 9 Power گوشی شیائومی عملکرد پرقدرت را تجربه کنید. تلفنی که عملکردی روان و سریع ارائه می دهد. این گوشی دارای یک باتری عظیم با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که به شما کمک می کند تا در انجام کارهای مهم خود جا نمانید. فروش گوشی شیائومی دارای حالت فوق العاده صرفه جویی در باتری است و از شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می کند تا همیشه برای انجام کارهای شما آماده باشد.

نمایشگر FHD+ IPS 16.58 سانتی متری (6.53) این گوشی می تواند تجربه تماشای سینمایی را به شما هدیه دهد. فروش گوشی شیائومی می توانید محتوا را با کیفیت تصویر واضح و دقیق روی صفحه نمایش عریض گوشی مشاهده کنید. آرایه دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی گوشی شیائومی به شما کمک می کند تا از هر لحظه خاص با جزئیات و وضوح عالی بهره ببرید. فروش گوشی شیائومی با لنز فوق‌واید می‌توانید در هر فریم عکس بیشتری بگیرید.

مطالب مرتبط